- 1
- 1
Wedel zachęca do indywidualizmu kampanią „Lody inaczej to OH!”
Nowa kampania lodów OH! marki z portfolio E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Cut The Mustard.
Wśród smaków lodów OH! są zarówno klasyczne smaki, jak i ich warianty oraz tekstury. Na przykład owocowe sorbety, smaki nawiązujące do drinków Pina Colada i Spritz czy kwiatowe inspiracje.
Marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i nie ograniczać się w sposobach jego jedzenia. Spoty pokazują, że można:
- gryźć je i oblizywać;
- kosztować łyżeczką;
- czekać aż się lekko roztopią i będą bardziej płynne;
- zajadać nożem i widelcem.
Każdy sposób na ich jedzenie jest dobry, pod warunkiem że dostarcza nam przyjemności.
Kampania pod hasłem „Lody inaczej to OH!” obejmuje działania reklamy zewnętrznej, social media, VOD i YouTube. Do promocji niecodziennych smaków i sposobów konsumpcji zaangażowani zostaną także influencerzy oraz tiktokerzy.
Realizacją kampanii, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń, a współpracą z influencerami – Liquid Threat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś działania public relations powierzono agencji Walk PR.
- 1