Wedel rozpoczyna kampanię „Lubię to” (wideo) - Marketing przy Kawie
Wedel rozpoczyna kampanię „Lubię to” (wideo)
  • 2
  • 3
7.01.2014

Wedel rozpoczyna kampanię „Lubię to” (wideo)

3 stycznia Wedel rozpoczął kampanię reklamową „Lubię to”. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek dużych tabliczek czekolady z nadzieniem o smaku popularnych deserów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

figa

11 lat temu

sweter jest śliczny

i smakowicie przywodzi na myśl creme brulee, szkoda tylko że blada bohaterka Maria wygląda w nim jak śmierć na urlopie. Wyjątkowo jej w tym kolorze nie do twarzy.

Rozwiń komentarze

7 stycznia 2014