Wedel promuje serię produktów inspirowanych popularnymi deserami (wideo) - Marketing przy Kawie
Wedel promuje serię produktów inspirowanych popularnymi deserami (wideo)
  • 1
  • 1
2.04.2015

Wedel promuje serię produktów inspirowanych popularnymi deserami (wideo)

Marka E.Wedel wprowadza na rynek nowe formaty produktów inspirowanych deserami tiramisu, panna cotta i crème brûlée. Będą to czekolady 100 g, batony i praliny. Rozszerzeniu portfolio towarzyszy kampania telewizyjna, kinowa, OOH oraz internetowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 kwietnia 2015

1 kwietnia 2015