Web 2.0 wkracza w "tradycyjne" branże
  • 0
  • 1
29.08.2007

Web 2.0 wkracza w „tradycyjne” branże

Jak wynika z analizy zleceń przekazanych agencji Autentika, w pierwszej połowie bieżącego roku, zainteresowanie rozwiązaniami internetowymi opierającymi się o Web 2.0 niezmiennie rosło. Blogi specjalistyczne, blogi korporacyjne, mechanizmy umożliwiające współtworzenie serwisów poprzez dodawanie przez internautów różnego rodzaju treści to główne obszary zainteresowań klientów agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2007

28 sierpnia 2007