„We Built This City”. Gorzów śpiewa mieszkańcom o remontach
  • 1
  • 0
20.09.2019

„We Built This City”. Gorzów śpiewa mieszkańcom o remontach

Władze Gorzowa Wielkopolskiego przygotowały dla mieszkańców spot ukazujący rozbudowę miasta. Ma on obłaskawić gorzowian nieco poirytowanych przedłużającymi się remontami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr S.

5 lat temu

Szkoda tylko, że na YT zablokowano możliwość dodawania komentarzy. Można by się było dzięki nim dowiedzieć, czy rzeczywiście spot obłaskawił mieszkańców miasta "nieco poirytowanych przedłużającymi się remontami".

20 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
20.09.2019

Rzecznik Praw Obywatelskich i organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym krytykują kampanię „Nie świruj, idź na wybory!”

Rzecznik Praw Obywatelskich wydał oświadczenie w sprawie kampanii „Nie świruj, idź na wybory!”. Stanowczo sprzeciwia się w nim konstruowaniu kampanii profrekwencyjnych na bazie stereotypów dotyczących grup narażonych na dyskryminację, w tym osób chorujących psychicznie. W podobnym tonie wypowiadają się m.in. Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Forum Osób z Niepełnosprawnościami czy Fundacja Integracja.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
20.09.2019

(Nie)ekologiczne zakupy Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB

Polacy chętnie korzystają z używanych produktów. Niemal połowa respondentów naprawia posiadane przedmioty. Co trzeci badany chętnie korzysta z różnego rodzaju wypożyczalni. Jednocześnie 38% Polaków przyznaje, że kupuje więcej, niż naprawdę potrzebuje. Przy zakupie żywności lub kosmetyków aspekt środowiskowy jest jednym z najmniej istotnych. Blisko połowa nie korzysta na zakupach z toreb wielorazowego użytku – wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego” ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, partnera merytorycznego opracowania.