„We Built This City”. Gorzów śpiewa mieszkańcom o remontach
  • 1
  • 0
20.09.2019

„We Built This City”. Gorzów śpiewa mieszkańcom o remontach

Władze Gorzowa Wielkopolskiego przygotowały dla mieszkańców spot ukazujący rozbudowę miasta. Ma on obłaskawić gorzowian nieco poirytowanych przedłużającymi się remontami.

Akcję przygotował Wydział Promocji i Informacji Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Klip z przymrużeniem oka pokazuje remonty w Gorzowie i robotników zawsze gotowych do niesienia pomocy mieszkańcom. Za ścieżkę muzyczną posłużył utwór „We Built This City” zespołu Starship. Zaśpiewała go Paulina Gołębiowska.

Zdjęciami zajął się Łukasz Bernas. Scenariusz i reżyseria: Cezary Żołyński.

Piotr S.

4 tygodnie temu

Szkoda tylko, że na YT zablokowano możliwość dodawania komentarzy. Można by się było dzięki nim dowiedzieć, czy rzeczywiście spot obłaskawił mieszkańców miasta "nieco poirytowanych przedłużającymi się remontami".

20 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
20.09.2019

Rzecznik Praw Obywatelskich i organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym krytykują kampanię „Nie świruj, idź na wybory!”

Rzecznik Praw Obywatelskich wydał oświadczenie w sprawie kampanii „Nie świruj, idź na wybory!”. Stanowczo sprzeciwia się w nim konstruowaniu kampanii profrekwencyjnych na bazie stereotypów dotyczących grup narażonych na dyskryminację, w tym osób chorujących psychicznie. W podobnym tonie wypowiadają się m.in. Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Forum Osób z Niepełnosprawnościami czy Fundacja Integracja.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
20.09.2019

(Nie)ekologiczne zakupy Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB

Polacy chętnie korzystają z używanych produktów. Niemal połowa respondentów naprawia posiadane przedmioty. Co trzeci badany chętnie korzysta z różnego rodzaju wypożyczalni. Jednocześnie 38% Polaków przyznaje, że kupuje więcej, niż naprawdę potrzebuje. Przy zakupie żywności lub kosmetyków aspekt środowiskowy jest jednym z najmniej istotnych. Blisko połowa nie korzysta na zakupach z toreb wielorazowego użytku – wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego” ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, partnera merytorycznego opracowania.