„We Are 501”, czyli ciąg dalszy globalnej kampanii „Live in Levi’s” (wideo)
  • 3
  • 4
23.02.2016

„We Are 501”, czyli ciąg dalszy globalnej kampanii „Live in Levi’s” (wideo)

Rozpoczęła się trzecia odsłona światowej kampanii „Live in Levi’s”. Celem całej akcji jest angażowanie i aktywowanie społeczności fanów marki. Z prezentowanych przez nich historii można dowiedzieć się, jak różne są sposoby noszenia jeansów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2016

Największe firmy stawiają na mobilnych użytkowników. Raport „State of Mobile Commerce” za IV kwartał 2015 r.

40% transakcji e-commerce na świecie jest realizowanych przy użyciu kilku urządzeń. Udział transakcji mobilnych w e-handlu w Polsce wyniósł 15% w IV kwartale 2015 r. W naszym kraju smartfony zostawiły w tyle tablety pod względem dokonywanych na nich zakupów mobilnych – m.in. takie wnioski przyniósł raport „State of Mobile Commerce” firmy Criteo za ostatni kwartał minionego roku.