Wchodzę na stronę, ale jeszcze nie kupuję – najczęstsza strategia Amerykanów przy pierwszej wizycie w e-sklepie
  • 0
  • 2
25.01.2017

Wchodzę na stronę, ale jeszcze nie kupuję – najczęstsza strategia Amerykanów przy pierwszej wizycie w e-sklepie

Większość (92%) klientów odwiedzających po raz pierwszy stronę sklepu internetowego kieruje się innymi powodami niż chęć dokonania zakupu. Zgodnie z raportem „Nowe spojrzenie na handel” („Reimagining Commerce”), przygotowanym przez firmę Episerver, 45% takich konsumentów zagląda na nią wyłącznie w poszukiwaniu określonego produktu lub usługi, 26% chce porównać ceny, a 11% wchodzi na witrynę, aby poznać sklep.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46506 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 stycznia 2017

24 stycznia 2017