Wawel znów otwiera „drzwi do słodkich dni” (wideo)
  • 1
  • 1
2.09.2011

Wawel znów otwiera „drzwi do słodkich dni” (wideo)

Od 24 sierpnia trwa kolejna odsłona telewizyjnej kampanii Wawel „Tyle drzwi do słodkich dni”. Spot, znany już z ubiegłorocznej kampanii, promuje cztery rodzaje cukierków w czekoladzie – Michałki Zamkowe, Kasztankowe, Trufle i Marcepan. Emitowany będzie do października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Żenada

13 lat temu

kiedy?

ten koszmar reklamy zniknie z TV? Dzięki tej reklamie kupowanie produktów Wawel to największy obcjach jaki można wykonać... To już nie można pokazac różnorodności w mniej żenująco-obciachowy sposob? Dla kogo to jest? Dla babci?

Rozwiń komentarze

2 września 2011