Wawel rozpoczyna kolejne kampanie swoich submarek
  • 1
  • 2
3.10.2017

Wawel rozpoczyna kolejne kampanie swoich submarek

Marka słodyczy Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji. Rozpoczęła też kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Z końcem września wystartowała kampania kolejnej submarki – Malagi, Tiki Taki i Kasztanków. Ponadto na nośnikach reklamy zewnętrznej promowane są czekolady w pięciu smakach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 października 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2017

Stacjonarne punkty sprzedaży – zmiany w zachowaniach konsumentów i czynniki, które na nie wpływają

Stale wzrasta poziom cyfryzacji handlu, a rozwój rynku e-commerce jest coraz bardziej dynamiczny. Mimo to w skali globalnej preferencje klientów dotyczące zakupów w sklepach stacjonarnych zależą w dużej mierze od oferowanych doświadczeń zmysłowych. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez YouGov na zlecenie Mood Media – firmy z branży marketingu sensorycznego.