- 1
- 1
Wawel promuje nowe linie CocoAch! i Miniczekolady funkcjonalne
Wawel rozpoczął kampanie digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoAch! oraz Miniczekolady funkcjonalne.
CocoAch! to połączenie kakao z owocowymi smakami lub wafelkami. Na rynku jest od października ubiegłego roku. W działaniach digital podkreślono beztroski charakter produktów, które przenoszą konsumentów w letni klimat w rytmie egzotycznej muzyki. Kampania obejmuje działania w social mediach, reklamy display oraz współpracę z influencerami. Linia nowych produktów obejmuje dwie nadziewane tabliczki oraz dwie nadziewane kostki.
Miniczekolady funkcjonalne to odpowiedź Wawelu na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami wspierającymi dobre samopoczucie. Linia obejmuje 3 warianty miniczekolad:
- koncentracja,
- stres,
- regeneracja.
Wzbogacono je o witaminy i dodatki roślinne, takie jak ashwagandha, yerba mate i żeń-szeń. Kampania digital podkreśla ich funkcjonalne właściwości oraz delikatność samej formy. Angażuje użytkowników poprzez treści edukacyjne, działania w mediach społecznościowych oraz interaktywne formaty reklamowe.
W ramach kampanii powstały trzy natywne reklamy poszczególnych miniczekolad, w których wykorzystano ASMR (szept, szelest, chrupanie).

Wawel promuje nowe linie: CocoAch! i Miniczekolady funkcjonalne