CocoAch! i Miniczekolady funkcjonalne Wawelu – kampania - Marketing przy Kawie
Wawel promuje nowe linie CocoAch! i Miniczekolady funkcjonalne
  • 1
  • 1
3.02.2025

Wawel promuje nowe linie CocoAch! i Miniczekolady funkcjonalne

Wawel rozpoczął kampanie digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoAch! oraz Miniczekolady funkcjonalne.

CocoAch! to połączenie kakao z owocowymi smakami lub wafelkami. Na rynku jest od października ubiegłego roku. W działaniach digital podkreślono beztroski charakter produktów, które przenoszą konsumentów w letni klimat w rytmie egzotycznej muzyki. Kampania obejmuje działania w social mediach, reklamy display oraz współpracę z influencerami. Linia nowych produktów obejmuje dwie nadziewane tabliczki oraz dwie nadziewane kostki.

Miniczekolady funkcjonalne to odpowiedź Wawelu na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami wspierającymi dobre samopoczucie. Linia obejmuje 3 warianty miniczekolad:

  • koncentracja,
  • stres,
  • regeneracja.

Wzbogacono je o witaminy i dodatki roślinne, takie jak ashwagandha, yerba mate i żeń-szeń. Kampania digital podkreśla ich funkcjonalne właściwości oraz delikatność samej formy. Angażuje użytkowników poprzez treści edukacyjne, działania w mediach społecznościowych oraz interaktywne formaty reklamowe.

W ramach kampanii powstały trzy natywne reklamy poszczególnych miniczekolad, w których wykorzystano ASMR (szept, szelest, chrupanie).

CocoAch! Wawel

Wawel promuje nowe linie: CocoAch! i Miniczekolady funkcjonalne

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 lutego 2025