Wavemaker: rośnie obłożenie reklamowe serwisów VoD nadawców - Marketing przy Kawie
Wavemaker: rośnie obłożenie reklamowe serwisów VoD nadawców
  • 0
  • 2
21.06.2018

Wavemaker: rośnie obłożenie reklamowe serwisów VoD nadawców

Serwisy należące do największych nadawców emitują średnio 9,5 minuty reklam na godzinę programu – pokazuje analiza firmy Wavemaker. Pod względem viewability Player, Ipla i TVP.pl utrzymują się jednak wciąż w czołówce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56337 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 czerwca 2018