Wavemaker: blisko połowa konsumentów ma preferencje względem marki, jeszcze zanim zacznie zakupy
  • 0
  • 2
29.08.2019

Wavemaker: blisko połowa konsumentów ma preferencje względem marki, jeszcze zanim zacznie zakupy

49 proc. konsumentów wie, jaką markę kupić, jeszcze zanim w ogóle zaplanuje zakup w danej kategorii. Preferencje te występują najpowszechniej przy wyborze telefonu, samochodu czy supermarketu (jako miejsca zakupu) – pokazują dane z Momentum, projektu badawczego agencji Wavemaker.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2019

28 sierpnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2019

Profil polskiego kibica Ekstraklasy. Kim jest, ile ma lat, z kim flirtuje przez Internet? Analiza Selectivv

Średnio mecze Ekstraklasy przyciągają 22% kobiet. Legia Warszawa, Miedź Legnica, Lechia Gdańsk i Zagłębie Lubin – to na trybunach tych stadionów znajdziemy najwięcej fanek piłki nożnej. Najchętniej na ligowe mecze chodzą osoby w wieku 36–40 lat, a studenci stanowią 5,59% publiki. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o kibicach na stadionach Ekstraklasy? Firma Selectivv opublikowała badanie obejmujące dane zebrane pasywnie na wszystkich szesnastu stadionach w sezonie 2018/2019.