Watykan ostro krytykuje kampanię reklamową Benettona
  • 0
  • 2
17.11.2011

Watykan ostro krytykuje kampanię reklamową Benettona

Watykan ostro skrytykował włoską markę Benetton za wykorzystanie w kampanii reklamowej komputerowo przerobionego zdjęcia przedstawiającego papieża całującego się z muzułmańskim duchownym z Egiptu. Na innym zdjęciu z kampanii niemiecka kanclerz Angela Merkel całuje francuskiego prezydenta Nicolasa Sarkozy’ego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Monika

12 lat temu

Bardzo niestosowne

uciekanie się do skandali społecznych, kulturalnych czy obyczajowych w reklamie jest dla mnie przejawem absolutnego braku wyobraźni i kreatywności twórców danej reklamy. Jak ktoś nie ma pomysłu to najlepiej pokazać gołe cycki, obrazić uczucia religijne albo naśmiewać się z polityków. Dla mnie te przerobione zdjęcia to nic szczególnego. Wygląda jak zabawa niedojrzałego gówniarza znającego się trochę na Photoshopie.

Rozwiń komentarze

17 listopada 2011