Sony Music Entertainment promuje artystów - Marketing przy Kawie
„Wash your ears” – Sony Music Entertainment promuje artystów
  • 1
  • 2
3.03.2025

„Wash your ears” – Sony Music Entertainment promuje artystów

Sony Music Entertainment zaprosił artystów współpracujących z wytwórnią do swojej reklamy. Jej akcja rozgrywa się w domu pełnym muzyki i sztuki. Ma symbolizować kreatywną współpracę artystów, podsumowuje także ostatnie strategiczne działania jej polskiego oddziału.

W ostatnich miesiącach artyści związani z Sony Music Entertainment odnieśli kilka spektakularnych sukcesów. Daria Zawiałow zdobyła po raz drugi nagrodę MTV EMA oraz Fryderyka za najlepszy album pop. Utwór „Woda Księżycowa” Kubiego Producenta stał się największym hitem na Spotify w 2024 r. Julia Rocka znalazła się w rankingu Forbes Magazine „25 Najcenniejszych Młodych Polskich Gwiazd”. Albumy Margaret oraz White’a 2115 uzyskały złoto jeszcze przed premierą, a Dawid Podsiadło odebrał wyróżnienie za sprzedaż miliona płyt.

Z tej okazji Sony Music zaprosiło artystów związanych z wytwórnią do projektu, który ma ukazywać różnorodność oraz wielowymiarowość katalogu wytwórni.

Reklama „Wash your ears” powstała w Warszawie podczas jednego dnia zdjęciowego. Za produkcję spotu odpowiada Moon Films, postprodukcją zajął się Vein. Reklamę wyreżyserował Krzysztof Grajper. Muzykę do spotu skomponował Chris Carson.

Sony Music Entertainment promuje artystów

Sony Music Entertainment promuje artystów

Spot to także zapowiedź kolejnych wydawnictw wielu labeli oraz artystów we współpracy z Sony Music. Ujrzą one światło dzienne w nadchodzących miesiącach.

  • 1
Sony promuje swoich artystów

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 marca 2025

1 marca 2025