Wartość rynku reklamy w Polsce w 2019 r. wyniosła niemal 10 mld zł – podsumowuje Publicis Groupe
  • 0
  • 6
16.03.2020

Wartość rynku reklamy w Polsce w 2019 r. wyniosła niemal 10 mld zł – podsumowuje Publicis Groupe

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2019 r. wyniosła 9,8 mld zł. Najwyższy wzrost odnotowano w trzecim kwartale. Łącznie po dwunastu miesiącach wydatki reklamodawców wzrosły o 3,2% – wynika z raportu o rynku reklamy i mediów, przygotowanego przez analityków Publicis Groupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2020