Wartość rynku reklamy w Polsce w 2014 r. wyniosła 7,28 mld zł – Starlink (infografika)
  • 0
  • 1
11.02.2015

Wartość rynku reklamy w Polsce w 2014 r. wyniosła 7,28 mld zł – Starlink (infografika)

W minionym roku dał się zaobserwować wzrost wydatków reklamowych o 2,7%, tj. o ponad 193 mln zł. Wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła 7,28 mld zł. Dobra koniunktura w wielu sektorach gospodarki pozwala spodziewać się kontynuacji trendu wzrostowego w 2015 r. i dynamiki wydatków na poziomie 2,7–3,3% – prognozuje Starlink.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2015

10 lutego 2015