Wartość rynku reklamy w Polsce po trzech miesiącach 2020 wzrosła o 0,5% – odnotowuje Publicis Groupe
  • 0
  • 6
2.06.2020

Wartość rynku reklamy w Polsce po trzech miesiącach 2020 wzrosła o 0,5% – odnotowuje Publicis Groupe

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2020 r. wyniosła 2,1 mld zł, co oznacza wzrost o 0,5%. Załamanie rynku w drugiej połowie marca istotnie pogorszyło wynik całego kwartału. Pierwszy kwartał 2020 r. był prawdopodobnie ostatnim w tym roku z dodatnią dynamiką – prognozuje Publicis Groupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49889 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 czerwca 2020

1 czerwca 2020