Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2023 r. 8,3 mld zł – raport Publicis
  • 0
  • 6
24.11.2023

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2023 r. 8,3 mld zł – raport Publicis

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2023 r. blisko 8,3 mld zł. Była wyższa o 7,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Inwestycje rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach. Takie wyniki przyniósł raport o rynku reklamy, opublikowany przez Publicis Groupe Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2023

23 listopada 2023