Wartość product placement w 2019 r. w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł. Badanie Pentagon Research
  • 0
  • 1
26.02.2020

Wartość product placement w 2019 r. w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł. Badanie Pentagon Research

W 2019 r. przychody z lokowania produktów stanowiły istotny budżet stacji telewizyjnych. Pentagon Research zarejestrował ponad 2600 marek, które pojawiały się na antenie w trakcie audycji w telewizji. Łączna wartość lokowania produktu wyniosła 693,5 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lutego 2020

25 lutego 2020