Wartość pierwszej kolejki Ekstraklasy: 4 mln zł
  • 0
  • 2
25.08.2009

Wartość pierwszej kolejki Ekstraklasy: 4 mln zł

Badanie pierwszej kolejki nowego sezonu Ekstraklasy w kanałach otwartych wykazało ponad 1600 efektywnych ekspozycji sponsorów, których łączna wartość wyniosła nieco ponad 4 mln zł. W dniach od 31 lipca do 3 sierpnia najwięcej zyskały marki Adidas, Królewskie, FIFA, Bet-at-Home. Tym razem większość efektywnych ekspozycji wyeksponowano na bandach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2009