Wartość mediowa sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł – pokazuje badanie Pentagon Sponsor Track
  • 0
  • 6
11.06.2018

Wartość mediowa sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł – pokazuje badanie Pentagon Sponsor Track

Wartość telewizyjna (oficjalna, bez uwzględnienia polityki rabatowej poszczególnych stacji) sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł. To spadek o 0,6 mld zł w porównaniu do 2016 r., ale nadal to drugi najwyższy wynik w historii badań mediowych – pokazuje analiza Pentagon Sponsor Track.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2018