Wartość koszyka zakupowego w sieciach retail - Marketing przy Kawie
Wartość koszyka zakupowego w sieciach handlowych w Polsce wzrosła w 2022 r. o blisko 30 zł
  • 0
  • 1
2.02.2023

Wartość koszyka zakupowego w sieciach handlowych w Polsce wzrosła w 2022 r. o blisko 30 zł

Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2022 r. o blisko 30 zł, czyli 12,5% – wynika z raportu ASM Sales Force Agency.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2023

1 lutego 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2023

Raporty ESG spółek z WIG20 ocenione jako „obszerne, ale mało konkretne”

Raporty ESG spółek z WIG20 pod względem przejrzystości i zgromadzonych informacji zajmują przedostatnie miejsce w rankingu Global ESG Monitor (GEM). Wśród największych zastrzeżeń wymieniono brak konkretów w kwestii redukcji śladu węglowego oraz przejrzystości łańcucha dostaw. Polskie raporty są natomiast jednymi z najobszerniejszych. Nie przekłada się to jednak na ich wartość informacyjną.