„Warto mieć coś na przyszłość” – kampania Getin Banku
  • 1
  • 1
14.01.2019

„Warto mieć coś na przyszłość” – kampania Getin Banku

Getin Bank rozpoczął kampanię promującą lokatę na nowe środki. Zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona działań realizowanych w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”.

W ramach ogólnopolskiej kampanii od 14 stycznia w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych można obejrzeć 30-sekundowy spot. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć intensywne działania online z wykorzystaniem formatów wideo oraz reklam na największych polskich portalach. Kreacje pojawią się też w oddziałach sieci Getin Bank w całej Polsce.

  • Kreacja: BBDO Warszawa
  • Produkcja: Lucky Luciano
  • Reżyseria: Bartłomiej Ignaciuk
  • Kreacje internetowe: Getin Noble Bank
  • Planowanie i zakup mediów: OMD
  • Działania performance: Performics
  • 1

14 stycznia 2019