Wartburg powraca w kampanii Otomoto - Marketing przy Kawie
Wartburg powraca w świątecznej kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto
  • 2
  • 1
18.11.2024

Wartburg powraca w świątecznej kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto

Otomoto prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Prawdziwe historie”. Powraca w niej do historii wartburga. Spot z tym samochodem stał się wiralem w 2021 r.

Od 2021 r. Otomoto wykorzystuje historie użytkowników swojego serwisu ogłoszeniowego. Sięga po takie, w których łączy ich z autami więź emocjonalna. Każdy samochód ma historię, a każda historia zasługuje na to, by zostać opowiedziana. To przeświadczenie stoi za wyborem platformy komunikacyjnej marki.

Pierwsza odsłona „Prawdziwych historii” okazała się sukcesem, choć jeszcze wtedy kampania ograniczała się do formy digitalowej: formatów w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i YouTube. Opowieść o wartburgu, który wnuczka kupiła od swojego dziadka za symboliczne ciasto, zdobyła ponad 13 mln odsłon oraz 2,8 mln obejrzeń na YouTube.

Popularność kampanii stworzyła podstawy do jej kontynuacji

Ta obejmuje obecnie nie tylko social media, ale także telewizję, radio oraz reklamy w przestrzeniach miejskich. To właśnie historię babci i wnuczki, sprzedających wartburga, o którego przez lata dbał dziadek – pierwszy właściciel samochodu, Otomoto przytacza w najnowszej kampanii 360 stopni.

Świąteczna odsłona kampanii jest elementem platformy komunikacyjnej „Tu się tworzą historie”. Ta oddaje głos prawdziwym ludziom i ich miłości do motoryzacji. Poprzez tę platformę marka chce pokazać, że jest czymś więcej niż miejscem, w którym można kupić i sprzedać pojazd. Ma być również platformą, która inspiruje i buduje więzi.

Świąteczny spot od 12 listopada jest emitowany w telewizji, radiu i internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych i internecie, widoczna będzie także na nośnikach OOH. Za koncept kreatywny, koordynację kampanii 360 stopni, a także produkcję spotu odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare.

  • 1
Wartburg powraca w kampanii Otomoto

Wartburg powraca w kampanii Otomoto

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 listopada 2024

15 listopada 2024