- 1
- 1
Warta pokazuje niewyreżyserowane zdarzenia na drodze – „Każdemu może się zdarzyć…”
Warta promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC za pomocą kolejnej odsłony kampanii „Każdemu może się zdarzyć…”. Pokazuje autentyczne oraz zabawne historie z życia wzięte.
Klienci, wybierając ubezpieczenie, kierują się przede wszystkim:
- prostotą oferty,
- atrakcyjną ceną,
- jakością likwidacji szkód.
Warta podkreśla te elementy w swoich spotach reklamowych. Przypomina również, że zakup polisy jest prosty. Od ubezpieczenia dzieli tylko jeden telefon lub wizyta u agenta czy wejście na stronę firmy.
– Dobra reklama to taka, która nie tylko przyciąga uwagę, ale przede wszystkim wywołuje emocje. Poprzednie spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne Warty skutecznie wspierały sprzedaż i budowały wizerunek marki. Także angażowały widzów na tyle, że oglądali je od początku do końca – co w dzisiejszym świecie pełnym reklam nie jest oczywiste. Klienci docenili ich przekaz, autentyczność, humor i wyrozumiałość Warty, bo w końcu… każdemu może się zdarzyć – mówi Monika Winnicka-Kluczyńska, marketing manager w departamencie marketingu i PR w Warcie.
Nowa odsłona kampanii prezentuje autentyczne, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia (faile). Przypominają klientom, jak nieprzewidywalne bywają codzienne zdarzenia i dlaczego warto się ubezpieczyć. Komunikacja ma budować długofalowe relacje z klientami.
Kampania obejmuje spoty 25-, 15-, 10- i 6-sekundowe. Wykorzystuje kanały i formaty dotarcia zarówno w internecie, jak i telewizji. Marka koncentruje się na młodszych odbiorcach, którzy poszukują dobrych i sprawdzonych rozwiązań.
Kreację stworzyła agencja OS3. Strategię telewizyjną firma opracowała z domem mediowym Starcom. Zakup mediów internetowych jest realizowany wewnętrznie (in-house).

„Każdemu może się zdarzyć…” – przypomina Warta