- 0
- 1
Warsztaty „Efektywne badanie satysfakcji klienta” – jak wyniki analizy przełożyć na wiedzę sprzedażową
6–7 marca w Hotelu Hayatt Regency w Warszawie odbędą się dwudniowe warsztaty „Efektywne badanie satysfakcji klienta”, których celem jest dostarczenie praktycznej wiedzy z obszaru badań satysfakcji klienta. Podczas wydarzenia zostanie przedstawionych m.in. 7 case studies firm: Orange, Pekao SA, Provident Polska, Axa Polska, BZ WBK, RWE Polska, Allianz Polska.
Warsztaty skierowane są do działów obsługi klienta, call i contact centers, customer relationship managerów, dyrektorów i managerów ds. telemarketingu i telesprzedaży oraz ds. zarządzania satysfakcją.
W programie m.in.:
- jak realizować projekty badawcze, by były „skrojone na miarę”
- jakimi metodami jesteśmy w stanie zdiagnozować rzeczywisty poziom zadowolenia klienta, zaspokojenia jego potrzeb i oczekiwań
- jak przełożyć wyniki takich badań na strategię i idące za nią działania operacyjne
- na co zwracać uwagę w planowaniu i wdrażaniu badań satysfakcji
- jak ulepszać organizację dzięki informacji od klienta i o kliencie
- jak na doświadczeniu klienta opierać procesy biznesowe
- które kampanie anty-churn przynoszą najlepsze wyniki
Warsztaty poprowadzą:
- Janusz Zieliński, menedżer Pionu Obsługi Klientów i Billingu, RWE Polska
- Ewa Herbik-Piszczako, dyrektor zarządzająca, Bank Pekao SA
- Marcin Charkiewicz, kierownik pracowni w Centrum Badań Konsumenckich, Orange Labs Polska
- Agnieszka Tober-Buszman, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Axa Polska
- Maciej Skuz, kierownik ds. rozwoju relacji z klientem, Provident Polska
- Grzegorz Karasiński, menedżer CLM i utrzymania klientów, Bank Zachodni WBK
- Rafał Jarosz, partner zarządzający, Proceo | Hoffmann Consulting Group
- Sylwia Filipiak-Pastusiak, menedżer Wydziału Telefonicznej Obsługi Klienta, Allianz Polska
Szczegółowe informacje na trioconferences.pl/wydarzenie/efektywne-badanie-satysfakcji-klienta
Warsztaty organizuje firma Trio Conferences.
Informacja promocyjna