Warsztaty „Efektywne badanie satysfakcji klienta” – jak wyniki analizy przełożyć na wiedzę sprzedażową
  • 0
  • 1
21.02.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warsztaty „Efektywne badanie satysfakcji klienta” – jak wyniki analizy przełożyć na wiedzę sprzedażową

6–7 marca w Hotelu Hayatt Regency w Warszawie odbędą się dwudniowe warsztaty „Efektywne badanie satysfakcji klienta”, których celem jest dostarczenie praktycznej wiedzy z obszaru badań satysfakcji klienta. Podczas wydarzenia zostanie przedstawionych m.in. 7 case studies firm: Orange, Pekao SA, Provident Polska, Axa Polska, BZ WBK, RWE Polska, Allianz Polska.

Warsztaty skierowane są do działów obsługi klienta, call i contact centers, customer relationship managerów, dyrektorów i managerów ds. telemarketingu i telesprzedaży oraz ds. zarządzania satysfakcją.

W programie m.in.:

  • jak realizować projekty badawcze, by były „skrojone na miarę”
  • jakimi metodami jesteśmy w stanie zdiagnozować rzeczywisty poziom zadowolenia klienta, zaspokojenia jego potrzeb i oczekiwań
  • jak przełożyć wyniki takich badań na strategię i idące za nią działania operacyjne
  • na co zwracać uwagę w planowaniu i wdrażaniu badań satysfakcji
  • jak ulepszać organizację dzięki informacji od klienta i o kliencie
  • jak na doświadczeniu klienta opierać procesy biznesowe
  • które kampanie anty-churn przynoszą najlepsze wyniki

Warsztaty poprowadzą:

  • Janusz Zieliński, menedżer Pionu Obsługi Klientów i Billingu, RWE Polska
  • Ewa Herbik-Piszczako, dyrektor zarządzająca, Bank Pekao SA
  • Marcin Charkiewicz, kierownik pracowni w Centrum Badań Konsumenckich, Orange Labs Polska
  • Agnieszka Tober-Buszman, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, Axa Polska
  • Maciej Skuz, kierownik ds. rozwoju relacji z klientem, Provident Polska
  • Grzegorz Karasiński, menedżer CLM i utrzymania klientów, Bank Zachodni WBK
  • Rafał Jarosz, partner zarządzający, Proceo | Hoffmann Consulting Group
  • Sylwia Filipiak-Pastusiak, menedżer Wydziału Telefonicznej Obsługi Klienta, Allianz Polska

Szczegółowe informacje na trioconferences.pl/wydarzenie/efektywne-badanie-satysfakcji-klienta
Warsztaty organizuje firma Trio Conferences.

Informacja promocyjna

21 lutego 2013