Warszawskie Centrum Expo XXI zmienia nazwę, logo i strategię komunikacyjną - Marketing przy Kawie
Warszawskie Centrum Expo XXI zmienia nazwę, logo i strategię komunikacyjną
  • 0
  • 2
6.11.2014

Warszawskie Centrum Expo XXI zmienia nazwę, logo i strategię komunikacyjną

Warszawskie Centrum Expo XXI prezentuje nowe oblicze. Obiekt eventowy funkcjonuje teraz pod nazwą Expo XXI Warszawa. Od listopada posługuje się też nowym logo i identyfikacją wizualną. Zmiana wizerunku związana jest z wdrożoną we wrześniu strategią zmiany pozycjonowania obiektu ze specjalizacji targowej na multivenue.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2014