Warszawska kampania społeczno-edukacyjna dotycząca śmiecenia nad Wisłą - Marketing przy Kawie
Warszawska kampania społeczno-edukacyjna dotycząca śmiecenia nad Wisłą
Advertisement
  • 0
  • 4
27.07.2018

Warszawska kampania społeczno-edukacyjna dotycząca śmiecenia nad Wisłą

Nadwiślańskie plaże i bulwary w Warszawie stały się niezwykle popularnym miejscem relaksu i zabawy. Aby móc w pełni korzystać z uroków tej wspólnej przestrzeni, należy o nią stale dbać. Jak to zrobić? Tegoroczna kampania edukacyjna Dzielnicy Wisła pod hasłem „To się nosi nad Wisłą” promuje dobre praktyki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56294 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2018