Jaguar: Warszawa gra NY, Szanghaj i Londyn - Marketing przy Kawie
Warszawa w roli Nowego Jorku, Szanghaju i Londynu w kampanii marki Jaguar
  • 3
  • 1
15.05.2023

Warszawa w roli Nowego Jorku, Szanghaju i Londynu w kampanii marki Jaguar

W kampanii „After Hours” modelu Jaguar F-Pace rolę Nowego Jorku, Szanghaju i Londynu zagrała Warszawa. Spot wyprodukowała Papaya Films.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 maja 2023

  • 0
  • 2
  • 0
15.05.2023

Janina Bąk, Marcin Prokop, Martyna Zastawna i ponad 100 wybitnych ekspertów. Znamy szczegółową agendę Forum IAB 2023

Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w e-commerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na czterech scenach Forum IAB 2023. Właśnie poznaliśmy szczegółową agendę. Wydarzenie odbędzie się już 30–31 maja w Warszawie.