Warszawa w pięćdziesiątce City Brand Index 2013 - Marketing przy Kawie
Warszawa w pięćdziesiątce City Brand Index 2013
  • 0
  • 1
6.11.2013

Warszawa w pięćdziesiątce City Brand Index 2013

Warszawa znalazła się w pięćdziesiątce światowego rankingu miast Anholt-GfK City Brand Index 2013. Paryż został zepchnięty przez Londyn i Sydney na 3. pozycję. Wysoko w klasyfikacji są także Nowy Jork i Rzym. Celem badania jest pomiar potencjału wizerunkowego miast.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 listopada 2013