Warka Radler z kampanią wprowadzającą na rynek nowy smak (wideo) - Marketing przy Kawie
Warka Radler z kampanią wprowadzającą na rynek nowy smak (wideo)
  • 2
  • 1
5.05.2015

Warka Radler z kampanią wprowadzającą na rynek nowy smak (wideo)

5 maja ruszyła kampania Warki Radler, wprowadzająca na rynek nowy wariant smakowy – czarną porzeczkę z limonką. W kanałach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane 15-sekundowe spoty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 maja 2015