Walmark (Marsjanki), Ceneo (zakonnica) i Kaufland naruszyły Kodeks etyki reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
7.04.2013

Walmark (Marsjanki), Ceneo (zakonnica) i Kaufland naruszyły Kodeks etyki reklamy (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała reklamy Ceneo, Walmarku, Kauflandu oraz Sygma Banku za naruszające normy etyczne. Jednocześnie w wypadku trzech innych reklam Sygma Banku oraz jednej Procter & Gamble nakazała taką modyfikację ich treści, aby usunięte zostały elementy nieetyczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54562 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2013

5 kwietnia 2013