Walka Instagrama z fałszywymi followersami na razie bez większych efektów
  • 0
  • 0
17.01.2019

Walka Instagrama z fałszywymi followersami na razie bez większych efektów

Pod presją ze strony reklamodawców Instagram pod koniec listopada wypowiedział wojnę nieautentycznym followersom. Najnowsze dane Points North Group pokazują jednak, że przyniosło to mizerne efekty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2019

Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów oraz powołania do życia polskiego JIC

15 stycznia odbyło się spotkanie poświęcone analizie uwag do założeń realizacyjnych badania pilotażowego mediów elektronicznych. IAA Polska oraz SAR zebrały te uwagi od poszczególnych grup interesariuszy. Aktualnie wyłaniają oni swoich reprezentantów do prac w zespołach opiniujących założenia metodologiczne przyszłego badania oraz projekt statutu Joint Industry Committee poświęconego badaniom mediowym.