Walentynkowy konkurs „Gazety Wyborczej”, AMS-u i Radia Złote Przeboje
  • 0
  • 1
9.02.2006

Walentynkowy konkurs „Gazety Wyborczej”, AMS-u i Radia Złote Przeboje

„Gazeta Wyborcza”, AMS i Radio Złote Przeboje zorganizowały konkurs na najciekawszego MMS-a związanego z ukochaną lub ukochanym. Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja
na billboardzie AMS-u i publikacja zdjęcia na stołecznych stronach „Gazety Wyborczej”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2006

Rozstrzygnięcie konkursu Jelp

Pod koniec stycznia 2006 r. miało miejsce uroczyste zakończenie konkursu JELP i Miele, na które zaproszono kilkadziesiąt losowo wybranych osób spośród członków JELP Care Club. Spotkanie i losowanie nagrody głównej odbyło się, jak na duńską firmę przystało, w duńskiej restauracji Dom Vikingów w Poznaniu. W roli „sierotki” wystąpiła niespełna roczna dziewczynka - Nicole, która publicznie wylosowała nazwiska zwycięzców. Nagrodę główną, pralkę MedicWash firmy Miele - pierwszą na świecie pralkę dla alergików o wartości 7 500 zł oraz roczny zapas proszku do prania JELP, zdobyła Pani Anna Wiech z Elbląga. Dodatkowo pięcioro członków JELP Care Club otrzymało nagrody nadprogramowe - polarowe bluzy i proszek JELP. Wszyscy zaproszeni uczestnicy spotkania w Poznaniu otrzymali produkty oraz upominki firmowe JELP.