Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex - Marketing przy Kawie
Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex
  • 2
  • 10
18.01.2021

Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex

„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” – brzmi hasło walentynkowej kampanii marki Durex. To kontynuacja ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 stycznia 2021