Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex
  • 2
  • 10
18.01.2021

Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex

„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” – brzmi hasło walentynkowej kampanii marki Durex. To kontynuacja ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”.

Marka niezmiennie namawia pary do rozmawiania o wzajemnych potrzebach i pragnieniach seksualnych oraz odkrywania idealnego dopasowania. Pretekstem do podjęcia intymnego dialogu są tym razem walentynki. Na tę okazję Durex przygotował grę dla par, mającą pomóc niedoświadczonym zainicjować rozmowę o seksie. Kampania wystartowała 18 stycznia 2021 r. Obejmuje działania w Internecie oraz emisję spotu w telewizji.

Gra stworzona została we współpracy z edukatorką seksualną Joanną Keszką. To prosta gra karciana typu „pytanie – odpowiedź”. Jest podzielona na dwa etapy: rozgrzewkę i bardziej pikantną część. Naprzemiennie zadając sobie pytania i udzielając odpowiedzi na głos, para oswaja się z rozmową o seksie. Następnie zaś przechodzi do odkrywania wzajemnych potrzeb i pragnień.

W walentynkowej kampanii marki Durex zobaczymy m.in. Agnieszkę i Bartka – parę znaną już z letniej odsłony projektu „Głośni w łóżku”. Wystąpili oni w krótkich formatach wideo wyreżyserowanych przez duet Michał Palikot i Bartosz Dombrowski. Materiały nagrano z perspektywy sypialni i widać w nich, jak gra zainspirowała parę do rozmowy o swoich potrzebach.

Na przykładzie tych żyjących ze sobą na co dzień, prawdziwych par marka pragnie pokazać, że rozmowa o seksie jest ważna dla wszystkich. Nieważny jest wiek partnerów, staż związku, fakt posiadania dzieci czy orientacja seksualna. Każdy związek powinien opierać się na szczerości i poczuciu zaufania wobec drugiej połówki. Takie fundamenty buduje intymny dialog.

Decyzję o kontynuacji komunikacji „Głośni w łóżku” podjęliśmy po obserwacjach reakcji na letnią odsłonę projektu. Zauważyliśmy, że temat wzbudził wśród odbiorców falę emocji. Wielu z nich udostępniało materiały dalej, uznając poruszane zagadnienia za bardzo istotne. Kolejny raz zachęcamy polskie pary, by rozmawiały otwarcie o swoich pragnieniach, ponieważ wierzymy, że rozmowa jest podstawą realizacji misji marki, jaką jest zapewnienie dostępu do szczęśliwszego i bezpieczniejszego seksu.

Oczywiście nie tylko nakłaniamy do rozmowy, ale i dostarczamy gotowe narzędzia, a walentynki są doskonałą okazją do stworzenia wyjątkowej gry dla par. Mamy nadzieję, że gra zainspiruje pary do lepszego poznania wzajemnych potrzeb i odkrywania idealnego dopasowania – komentuje Kamil Komarzyniec, junior brand manager, Durex, Reckitt Benckiser.

Częścią kampanii jest promocja linii Durex Invisible i przygotowanych na walentynki limitowanych zestawów dostępnych w strefie marki na Allegro. Dostępna jest tam wirtualna wersja gry dla par, dająca przedsmak tego, co dostaną ci, którzy zdecydują się na zakup jednego z trzech dostępnych zestawów. W skład każdego z nich wchodzą:

  • talia kart zapakowana w designerskie pudełko,
  • zawieszka na drzwi dająca drugiej połówce znać, że te walentynki zostaną spędzone w łóżku,
  • opakowanie prezerwatyw Durex Invisible Supercienkie.

Oprócz tego przygotowano zestawy zawierające dodatkowo sojową świecę do masażu (ręcznie wyrabianą, polskiej produkcji), a także bawełniany koc od polskiej marki Mumla.

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej walentynkowej odsłony kampanii Durex „Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją formatów wideo oraz spotu telewizyjnego zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Głośno.

Koordynacją całościowej strategii PR, w tym realizacją działań media relations dla marki zajęła się agencja Big Picture. Współpraca ma charakter projektowy. Obsługę prowadzi zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak.

Wybór i koordynacja działań z influencerami – agencja Tears of Joy. Zakup mediów (TV) – OMD, zakup mediów online – Zenith.

  • 10
„Głośni w łóżku”

Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku”

18 stycznia 2021