„Walczymy o Twoje marzenia” – Expander startuje z kampanią wizerunkową
  • 1
  • 0
10.01.2018

„Walczymy o Twoje marzenia” – Expander startuje z kampanią wizerunkową

Expander, firma z obszaru doradztwa finansowego, rozpoczęła kampanię telewizyjną. Hasło prowadzonych działań to: „Walczymy o Twoje marzenia”.

Ostatnie miesiące były dla marki czasem wielu zmian. W celu wzmocnienia rozpoznawalności brandu zmieniono nie tylko logo, claim czy materiały reklamowe, ale też wygląd placówek. Expander rozpoczął także działania w kanałach social media, zmieniając jednocześnie sposób komunikacji z klientem. Kontynuacją tych zmian jest start ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej pod hasłem „Expander – walczymy o Twoje marzenia”.

Przede wszystkim ma ona podkreślać atuty brandu, takie jak eksperckość, wszechstronność i elastyczne podejście do klienta. Spot pokazuje eksperta, który przychodzi z pomocą klientom i w iście bondowskim stylu walczy o ich marzenie.

Expander zaprezentował też nowe narzędzie online dla klientów – porównywarkę kredytów hipotecznych, która pozwala sprawdzić dostępne oferty.

W ramach kampanii powstały spoty 45- i 30-sekundowe oraz ich skrót o długości 15 sekund. Są one emitowane w telewizji, sieci kin Multikino oraz Internecie. Działania promujące markę i porównywarkę mają potrwać do połowy lutego.

  • Kreacja: Walk
  • Reżyseria: duet Państwo Rodzeństwo
  • Produkcja: Film Reaktor
  • Zakup mediów: Value Media (telewizja)

Janusz Kamiński

6 dni temu

Hehe :) Za reklamę łapka w górę!

10 stycznia 2018

Reklama

9 stycznia 2018

Reklama