0 2 8.07.2010Wakacyjna promocja Bolsexperiential marketingNa polskim wybrzeżu i Mazurach w każdy wakacyjny weekend będzie można bawić się wspólnie z Ambasadorkami Bols.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56080 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 30.05.2010Sieć reklamy bezprzewodowej ProxyAd w wypożyczalniach Beverly Hills VideoProxyAd SA podpisała kontrakt z siecią wypożyczalni filmów Beverly Hills Video, powiększając zasięg swojej sieci nadajników reklamy bezprzewodowej o kilkadziesiąt nowych lokalizacji na terenie Polski.
0 1 0 30.05.2010Nike w rzeczywistości rozszerzonejDział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski zrealizował, wraz z Domem Mediowym Mindshare Polska, niestandardową kampanię reklamową dla klienta Nike Poland. Stworzył serwis dedykowany nikefootball.wp.pl, wykorzystując do promocji produktu Augmented Reality (rzeczywistość rozszerzoną).
0 1 0 30.05.2010LG pokazuje Formułę 1 w jakości HDFirma LG Electronics zapowiedziała wyemitowanie w najbliższych dniach pierwszej reklamy telewizyjnej prezentującej fragmenty wyścigu Formuły 1 - Grand Prix Monako w 2009 roku, w jakości HD.
0 1 0 30.05.2010Dom mediowy PanMedia Western z Sugar & Spice PRSugar & Spice Public Relations rozpoczęła pracę dla domu mediowego PanMedia Western. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacyjnej, media relations, PR wewnętrzny, e-PR, organizację konferencji i eventów firmowych.