0 1 18.12.2007Wahacz.pl czyli Motoryzacja 2.0marketing społecznościowy TweetRuszył pierwszy w polskim Internecie motoryzacyjny serwis Web 2.0, oparty na idei działania digg.com.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53445 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.12.2007E.C.H.O. Communications z liderem wentylacjiE.C.H.O. Communications podpisało umowę z firmą "Dospel" - liderem w zakresie wentylacji. E.C.H.O. Communications będzie realizować działania media relations dla produktów linii Dospel ProLine, Dospel Comfort, Dospel Professional a także marek Venucci i Tornado.
0 1 0 0 0 18.12.2007Dwie Magellan Awards dla Partner of PromotionAgencja Partner of Promotion zdobyła 2 statuetki w konkursie Magellan Awards 2007 organizowanym przez League of American Communications Professionals LLC (LACP). Obydwa projekty zostały uhonorowane Gold Magellan Award w kategorii Community Relations.
0 1 0 0 0 18.12.2007Lange Łukaszuk wybrało Black & White PROd początku grudnia do portfolio klientów agencji Black & White PR dołączyła firma Lange Łukaszuk. Agencja odpowiada za prowadzenie działań media relations dla produktów z oferty dystrybutora m. in. dla marek: Steinel, Kress czy Collomix. Umowa została podpisana na czas określony.
0 1 0 0 0 18.12.2007Hewitt podsumował 10. edycję Badania WynagrodzeńHewitt Associates, firma doradztwa strategicznego, zakończyła dziesiątą edycję polskiej Bazy Danych Wynagrodzeń Całkowitych: TCM 2007. Jak co roku, do badania zaproszone zostały przedsiębiorstwa z kapitałem zagranicznym oraz największe spółki polskie. W jubileuszowej edycji TCM 2007 uczestniczyła rekordowa liczba 146 firm z całej Polski, działających w 17 branżach.