W Wielkiej Brytanii wydatki na reklamę telewizyjną rosną piąty rok z rzędu
  • 0
  • 1
10.03.2015

W Wielkiej Brytanii wydatki na reklamę telewizyjną rosną piąty rok z rzędu

W ciągu ostatnich pięciu lat marki działające online podwoiły wydatki na reklamę telewizyjną. Przyczyniło się to do wzrostu całkowitych wydatków na reklamę w tym medium do rekordowej kwoty 4,91 mld funtów w 2014 r. – wynika z danych firmy marketingowej Thinkbox związanej z głównymi komercyjnymi stacjami telewizyjnymi w Wielkiej Brytanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

10 marca 2015