W Wielkanoc rzadziej korzystaliśmy z urządzeń mobilnych
  • 0
  • 5
9.04.2015

W Wielkanoc rzadziej korzystaliśmy z urządzeń mobilnych

W Święta Wielkanocne dłużej śpimy, mniej rozmawiamy przez telefon, ale za to aktywniej korzystamy z aplikacji na urządzeniach mobilnych – wynika z analizy Mobience Spicy Mobile. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni w święta mniej czasu poświęcili na korzystanie z urządzeń mobilnych, ale różnica wyraźnie widoczna jest wśród mężczyzn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 kwietnia 2015

8 kwietnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2015

Kupony, karty, nagrody, czyli lojalność budowana długofalowo – analiza ARC Rynek i Opinia (infografika)

43% przedsiębiorstw działających w Polsce realizowało w 2014 r. programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych. Jednocześnie w ramach prowadzonych akcji firmy decydowały się na outsourcing obowiązków. W poprzednim roku ponad 1/3 podmiotów korzystała z pomocy zewnętrznych specjalistów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.