W Warszawie powstał mural w ramach kampanii Pepsi „For the Love of it”
  • 0
  • 4
17.03.2020

W Warszawie powstał mural w ramach kampanii Pepsi „For the Love of it”

Na jednej ze ścian budynku obok warszawskiej siedziby PepsiCo pojawił się mural. Zgodnie z hasłem „For the Love of it” marki ma inspirować do podążania za pasjami.

Autorem projektu jest Alek Morawski tworzący jako Lis Kula, projektant wizualny i ilustrator. Malowidło wykonało Good Looking Studio. Kampanię przygotowała agencja BBDO.

  • 4
W Warszawie namalowano mural w ramach kampanii Pepsi

W Warszawie namalowano mural w ramach kampanii Pepsi

W Warszawie namalowano mural w ramach kampanii Pepsi
W Warszawie namalowano mural w ramach kampanii Pepsi
W Warszawie namalowano mural w ramach kampanii Pepsi

DR

2 tygodnie temu

Zamiast wydawać pieniądze na murale powinni zbierać butelki po swoich napojach.

17 marca 2020

16 marca 2020