W Unii z Fortis Bankiem
  • 0
  • 1
28.02.2008

W Unii z Fortis Bankiem

Fortis zwraca uwagę przedsiębiorców na rolę banku w pozyskiwaniu środków unijnych na lata 2007-2013. Nowa kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem najważniejsze tytuły prasowe, radiowe, telewizyjne. Jej elementem jest m.in. konkurs dla przedsiębiorstw oraz cykl seminariów dla firm.
Bezpośrednią grupą docelową kampanii są firmy z rocznymi obrotami przekraczającymi 500 tys. PLN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2008

Knorr Nudle nawijają z Jareckim

18 lutego 2008 r. wystartowała nowa akcja promocyjna marki Knorr Nudle. Nawijarka to konkurs odbywający się równolegle w Internecie oraz na antenie Radia ESKA. Oprawę muzyczną stworzył zeszłoroczny laureat festiwalu w Opolu – Jarecki, którego najnowsza płyta została objęta mecenatem marki Knorr Nudle. Koncepcja i realizacja akcji powstały w wyniku ścisłej współpracy pomiędzy agencją Hint Intermedia, Radiem ESKA oraz Klientem.

27 lutego 2008