W styczniu rusza 9. edycja Szkoły Strategii Marki
  • 0
  • 1
19.12.2012

W styczniu rusza 9. edycja Szkoły Strategii Marki

Szkoła Strategii Marki koncentruje się na uzupełnianiu wiedzy i umiejętności pracowników branży komunikacji marketingowej oraz przedstawianiu nowych punktów widzenia w budowaniu strategii marek. Celem jej działania jest m.in. podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

??

11 lat temu

to trochę nie rozumiem

problemem jest podobno to, że Polscy marketingowcy bazują tylko na wiedzy praktycznej ( a ponoć wszędzie na uczelniach są przerosty teori, praktyka tylko jest cos warta ?) a zaraz dalej szkoła jest zachwalana ... praktyką długoletnią wykładowów

19 grudnia 2012