W Polsce więcej kliknięć w reklamy niż w innych państwach Europy Środkowo-Wschodniej – Gemius
  • 0
  • 1
19.02.2014

W Polsce więcej kliknięć w reklamy niż w innych państwach Europy Środkowo-Wschodniej – Gemius

Internauci w Polsce, na Słowacji i w Bułgarii najczęściej klikają w reklamy internetowe. Nad Wisłą częściej niż w innych krajach sięga się po rich media. Gemius opublikował raport o najpopularniejszych formatach reklamy internetowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Suavek

10 lat temu

Skąd się to bierze?

Przygotowanie reklamy rich mediowej zazwyczaj kosztuje sporo więcej niż zwykłego display'a i statystyczny klient na małym rynku ze znacznie mniejszym potencjałem zakupowym takim jak choćby Słowenia nie jest chętny do płacenia odpowiednio wyższych kwot za przygotowanie reklam.

18 lutego 2014