W październiku Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
  • 0
  • 0
9.08.2018

W październiku Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Dobrze zaplanowana i przeprowadzona strategia marketingowa to obecnie nieodłączny element skutecznej promocji. Nie jest ona związana wyłącznie z firmami pragnącymi wprowadzić nowy produkt na rynek. W równym stopniu dotyczy także samorządów. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach od 2011 r. pomaga stawiać czoła wyzwaniom, z którymi na co dzień mierzą się marketingowcy.

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach skierowany jest nie tylko do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego. Przygotowano go także z myślą o prezesach i pracownikach firm zajmujących się promocją, marketingiem terytorialnym i tworzeniem kampanii wizerunkowych. Ważne jest, aby osoby odpowiedzialne za marketing miejsc nieustannie poszerzały wiedzę i wykorzystywały nowe technologie. Dzięki temu będą efektywnie przedstawiały największe atuty swojego regionu.

Tegoroczna, VIII edycja kongresu odbędzie się 25–26 października w Rzeszowie. Wydarzenie poświęcone będzie zasadom prowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej miasta i regionu. Prelegenci omówią najważniejsze czynniki wpływające na wizerunek miejsc. Przedstawią również pomysły pozwalające zwiększyć atrakcyjność regionu. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy się zarejestrować.

– Innowacyjność w prowadzeniu kampanii marketingowej jest kluczem do sukcesu nie tylko prywatnych firm, ale również jednostek samorządu terytorialnego. Kongres daje możliwość poznania sposobów skutecznego marketingu, tworzenia koncepcji i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań przy promocji miast i regionów – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes Exacto oraz współautor książki „Relacje z mediami w samorządach”.

Nadrzędnym celem kongresu jest dzielenie się wiedzą, przedstawianie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji oraz strategii marketingowych, których wdrożenie przyniosło sukces. Obok specjalistów marketingu i PR w wydarzeniu biorą udział przedstawiciele władz samorządowych, którzy prezentują kampanie marketingu miejsc wdrożone w ich regionach. Drugiego dnia kongresu odbędą się warsztaty. Ich tematem będą przede wszystkim sposoby mierzenia efektów kampanii wizerunkowych.

Aby zostać uczestnikiem kongresu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu. Więcej informacji o kongresie i ubiegłorocznych edycjach można znaleźć na stronie podkarpackie.org.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

9 sierpnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2018

„CSR-owiec, czyli kto?”. Analiza Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju spowodował wzrost zapotrzebowania firm na specjalistów w tym zakresie. Forum Odpowiedzialnego Biznesu wraz z partnerami postanowiło przyjrzeć się pożądanym kompetencjom oraz najważniejszym wyzwaniom stojącym przed pracownikami odpowiedzialnymi za kwestie CSR w firmie. Efektem tych prac jest analiza tematyczna „CSR-owiec, czyli kto?”.