W jakim kierunku zmierza polski content marketing? Badanie „FCP Barometer” IRCenter
  • 0
  • 1
10.06.2015

W jakim kierunku zmierza polski content marketing? Badanie „FCP Barometer” IRCenter

Content marketing jest coraz istotniejszym elementem marketing mixu. Organizacje branżowe prowadzą konkursy na najlepsze aktywacje tego rodzaju, przybywa też eventów związanych z tą tematyką. Mimo to polski rynek nie jest do końca świadomy, dokąd zmierza ten trend. Pokazują to wyniki polskiej edycji badania „FCP Barometer”, zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2015