„W Internecie nie łykaj wszystkiego” – radzi Robert Makłowicz w kampanii OLX
  • 1
  • 1
18.10.2021

„W Internecie nie łykaj wszystkiego” – radzi Robert Makłowicz w kampanii OLX

18 października ruszyła kampania serwisu OLX. Głównym bohaterem spotów jest Robert Makłowicz, który edukuje odbiorców na temat zagrożeń czyhających w Sieci. Działania reklamowe prowadzone będą w Internecie.

„Internetowe porady Roberta Makłowicza” to kampania, w której marka identyfikuje potencjalne rodzaje oszustwa, z którymi mogą spotkać się wszyscy użytkownicy w wirtualnym świecie.

W trakcie pandemii nasze życie przeniosło się do wirtualnego świata. Wzrosła popularność zakupów przez Internet, a ludzie, którzy dotychczas rzadko korzystali z usług platform e-commerce, teraz wręcz na nich polegają. Dlatego korzystając z możliwości, jakie daje nam Internet, trzeba zachować podwyższoną ostrożność. Należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa w Sieci, by nie stwarzać okazji do nadużyć ze strony oszustów – tłumaczy OLX.

Kampania serwisu jest odpowiedzią na pojawiającą się potrzebę edukowania konsumentów. „Internetowe porady Roberta Makłowicza” opowiadają historię czterech bohaterów o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem. Osoby te doświadczyły w Internecie próby oszustwa, ale dzięki czujności nie dały się złapać w pułapkę.

Na potrzeby kampanii przygotowano cztery spoty. Każdy poświęcony jest innej niebezpiecznej sytuacji, z którą użytkownicy Sieci oraz serwisu OLX mogą się spotkać: socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing czy kradzież tożsamości.

  • Kreacja: Havas Warsaw
  • Realizacja spotu: Lucky Luciano
  • 1
Robert Makłowicz w kampanii OLX

Robert Makłowicz w kampanii OLX zaleca czujność w Internecie

18 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2021

IAB Europe i IAB Polska wzywają europarlamentarzystów do odrzucenia „wprowadzającego w błąd” raportu na temat reklam wykorzystujących dane

IAB Europe i IAB Polska wyrażają zaniepokojenie kampanią i raportem zainicjowanymi przez Grupę Zielonych/Wolne Przymierze Europejskie w Parlamencie Europejskim. Określają one ogromną część gospodarki internetowej mianem „manipulacji” i wzywają do wprowadzenia całkowitego zakazania wykorzystywania danych osobowych w reklamie. Jak podkreślają branżowe organizacje, oznaczałoby to katastrofę dla europejskich mediów, start-upów i małych firm.

15 października 2021