W Internecie mężczyźni śledzą newsy wideo, kobiety oglądają porady ekspertów
  • 0
  • 3
23.01.2017

W Internecie mężczyźni śledzą newsy wideo, kobiety oglądają porady ekspertów

Polacy w Internecie najchętniej oglądają materiały newsowe (27,4% badanych), następnie materiały eksperckie (25,6%) i szkoleniowe (19,6%). Znacznie częściej newsów wideo poszukują mężczyźni (34,9%) niż kobiety (20,7%), które wybierają treści poradnikowe – pokazuje raport „Polacy i wideo w Sieci”, przygotowany przez SW Research na zlecenie Newsrm.tv.

Badani w wieku 35–49 lat chętniej sięgają po informacje, porady eksperckie i filmy szkoleniowe. Z kolei młodsze osoby, do 24. roku życia, chętniej wybierają wideoblogi i tutoriale.

Jaka forma wideo online interesuje Pana/Panią najbardziej?

Najchętniej oglądamy formy krótkie, trwające do pięciu minut. Materiał trwający dłużej niż 10 minut oglądałoby 6% badanych. Młodzi ludzie (poniżej 24. roku życia) chętniej wybierają formy pośrednie 4–5 minut i 6–10 minut, a rzadziej 2–3-minutowe. Osoby powyżej 25. roku życia najczęściej oglądają materiały krótkie, tj. do trzech minut.

W Internecie najchętniej ogląda Pan/Pani wideo, które trwa…?

W ocenie materiału wideo kierujemy się przede wszystkim zgodnością treści nagrania z jego tematem. Kolejnym elementem zachęcającym do obejrzenia jest brak reklam i emocje, jakie wywołuje dana produkcja. W najmniejszym stopniu na decyzję, co obejrzymy w Internecie, wpływ ma liczba odsłon danego materiału.

Co sprawia, że chce Pan/Pani obejrzeć wideo do końca? Proszę wskazać 2 najważniejsze powody

O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone 22 listopada 2016 r. przez SW Research na zlecenie Newsrm.tv wśród użytkowników panelu online. Analizą objęto grupę 821 internautów powyżej 18. roku życia.

Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej, tak by odpowiadała strukturze Polaków powyżej 18. roku życia pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania. Przy konstrukcji wagi uwzględniono zmienne społeczno-demograficzne.

  • 3

23 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2017

Sukces komercyjny firm wiąże się z zaangażowaniem w zrównoważony rozwój – raport Deloitte

Świat boryka się z problemami społecznymi i ekonomicznymi, z którymi rządy państw nie radzą sobie samodzielnie. Firmy zaś coraz częściej przekonują się, że trwały sukces komercyjny powinien być powiązany z zaangażowaniem na rzecz zrównoważonego rozwoju. Organizacje mają jednak problem z definiowaniem i komunikowaniem celu, na którym chcą się skoncentrować – pokazuje raport Deloitte.

20 stycznia 2017

Reklama
Reklama