W 2020 r. klienci będą obsługiwać się samodzielnie za pośrednictwem botów i VR – prognozuje Oracle
  • 0
  • 1
14.12.2016

W 2020 r. klienci będą obsługiwać się samodzielnie za pośrednictwem botów i VR – prognozuje Oracle

Tracić czas w kolejce po to, aby porozmawiać z przedstawicielem firmy w celu rozwiązania problemu? Wkrótce być może już nie będzie trzeba tego robić. Badanie Oracle pokazuje, że 78% marek planuje do 2020 r. wdrożenie rozwiązań VR do obsługi klienta, a 80% będzie obsługiwać klientów za pośrednictwem chatbotów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 grudnia 2016