V&P przygotowuje kolejne działania BTL dla Polskiej Telefonii Cyfrowej
  • 0
  • 1
6.03.2007

V&P przygotowuje kolejne działania BTL dla Polskiej Telefonii Cyfrowej

Zadaniem V&P jest przygotowanie komunikacji BTL o nowej ofercie Tak Taka "Numerki za Grosze", dającej możliwość prowadzenia rozmów taniej z trzema najbliższymi osobami.  Kampania rusza od 5 marca. Za komunikację ATL odpowiada agencja G7.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Alphol i Promen – „Zawsze razem” nowa produkcja IMR advertising by PR

Tymofarm podpisał roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się kampanią promującą Alphol i ProMen jako idealną parę. Będzie odpowiedzialna za współpracę z mediami, organizację konferencji prasowych i spotkań ze znakomitościami świata nauki - prof. Iwona Wawer z Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Warszawie wprowadzi nas w świat jednego z głównych aktorów - selenu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Jak będzie wyglądało podróżowanie w roku 2020

Firma Amadeus, światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych w branży turystycznej wspólnie z brytyjską firmą konsultingową Hanley Center HeadlightVision opracowała raport „Traveller Tribes 2020” przedstawiający prognozy dotyczące kształtu rynku usług turystycznych w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Jest to pierwsze tego typu opracowanie, zawierające analizę trendów społecznych, politycznych i ekonomicznych oraz prognozę zmian w nowoczesnych technologiach, jakie będą miały wpływ zarówno na funkcjonowanie międzynarodowych przewoźników, jak i zachowanie turystów.